Monday, April 14, 2014

Comeback Post

After a very long time aku teringat yang aku pernah ada blog dan ada keinginan nak selalu post entry kat sini... tapi apakan daya idea kureng so lama dah blog ni dipinggirkan... tambahan pulak keadaan yang semakin busy lepas dah start bekerja... (buat-buat busy sebenarnya... hehe)

Apa sebab nak tulis blog?

Hurmmm tiba-tiba terfikir semula niat utama nak tulis blog... selalu aku baca blog orang Malaysia ni banyak cerita pasal diri mereka sendiri... aku rasa lebih baik aku simpan sendiri je cerita pasal diri sendiri... tapi bila fikir balik aku banyak baca blog dengan tujuan nak tau pengalaman, review ataupun pendapat orang tentang sesuatu... maka aku pun rasa yang ada bagusnya tulis blog tentang diri sendiri ni (selagi bukan perkara terlalu personal lah) supaya boleh share dengan orang lain 3 perkara tadi --- pengalaman, review dan pendapat 

Comeback post ni pula lebih kepada kayu ukur betapa lama aku dah create blog ni dan berapa lama aku tak post apa-apa kat sini... hahaha... harapnya lepas ni datang semula kerajinan nak post entry selalu... terima kasih kepada yang still sudi buka dan baca blog picisan aku ni...
Sehingga bertemu lagiii !!!


2 comments:

Jari Manis said...

Salam Ummu, terima kasih sudi follow blog akak JM...i'm follow u back..

Ha'a...almost setahun lebih tak ber blog yek..ala..tulis je apa-apa pun janji tak ada yg menyakitkan hati org sudah kan...like akak JM ..lebih suka kongsi pengalaman travel..so kalau nk travel ke mana-mana destinasi yg akak pernah pegi boleh refer je di jari manis : travel list..

Keep on update..in sha Allah ada kelapangan akak singgah sini :-)

Tatie Tieha said...

Thanx for the support kak JM...
Saya tertarik dengan post akak pasal travel... banyak info...
Hopefully lepas ni saya lebih rajin menulis... macam akak juga...
(-: